Politika povrata proizvoda

Prilikom vraćanja predmeta prodavaču (Lilu.hr), morate priložiti i kopiju računa.

Prilikom vraćanja predmeta također je potrebno ispuniti obrazac za povrat koji možete pronaći ovdje.

14 dana za pravo na odustajanje od ugovora namijenjeno je pregledu primljenog proizvoda. Potrebno je pažljivo rukovanje. Pazite da ne oštetite ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. U slučaju oštećenja pakiranja, iznos povrata novca se smanjuje za 30%.

Adresa za slanje robe prodavatelju je Lilu.hr, 10DX GROUP d. o. o., Tržaška cesta 37a, 2000 Maribor, Slovenija. 

Preporučamo da koristite uslugu dostave koja vam omogućuje da  pratite pošiljku te da pripremite robu na odgovarajući način   (možete koristiti originalnu Lilu.hr ambalažu ili drugu pogodnu sigurnu ambalažu).

Troškove prijevoza uvijek snosi pošiljatelj osim ako nije unaprijed drugačije dogovoreno. Ne prihvaćamo pošiljku s otkupninom.

Primljena nagrada se u svakom slučaju ne isplaćuje niti se vraća.

Ukoliko se pojave dodatna pitanja, pozivamo vas da nas kontaktirate ili nam pišete na e-mail: info@lilu.hr

Povlačenje potrošača iz ugovora

Potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizičke osobe koje kupuju robu u druge svrhe osim za vlastitu djelatnost) ima pravo priopćiti tvrtki u roku od 15 dana od primitka robe (na mail info@lilu.hr da se želi povući iz ugovora bez da mu treba dati razlog za svoju odluku. Rok početka se računa jedan dan nakon datuma preuzimanja. Jedini trošak koji se potrošaču naplaćuje u vezi s odstupanjem od ugovora je trošak isporuke (otpremanja) robe, koji se obračunava prema cjeniku usluga dostave (Pošta Hrvatska i ovisi o tome je li u pitanju pošiljka/paket/teret). Roba se mora vratiti prodavaču najkasnije 15 dana nakon slanja otkazane obavijesti o ugovoru (kupnje). Ako je potrošač već počeo koristiti proizvod ili ga je otvorio ili sastavio određenu komponentu za tehničke proizvode, onda otkazivanje ugovora više nije moguće.

Proizvođač artikla propisuje i njegovu originalnu ambalažu (sukladno članku 36. Zakona o zaštiti potrošača). Budući da je ambalaža sastavni dio artikla, ona bi također trebala biti priložena kako je i bila u izvornom stanju u trenutku primitka proizvoda (tj. neoštećena i nepromijenjena).

Mogućnost povlačenja od ugovora ne odnosi se na softver, audio i higijenske proizvode (donje rublje, majice, posteljinu, osobnu njegu i njegu u kući, aparate za masažu, četkice za zube, sredstva za čišćenje ušiju, ...) ili ako je potrošač otvorio sigurnosni pečat.

Povrat novca će biti izvršen čim se završi postupak otkazivanja, najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka obavijesti o odstupanju od ugovora.

Potrošač se može povući iz kupnje na način da nedvosmisleno podnese izjavu iz koje proizlazi potrošačka namjera za povlačenje iz ugovora.

Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravovremenost povrata te osigurala evidencija plaćanja, povrat uplate kupcu vrši se isključivo prijenosom na njegov transakcijski račun. Vraćanje novca u gotovini nije moguće!

Na Lilu.hr vam također dopuštamo da zamijenite artikl (ako ga još niste koristili). Ako primljeni artikl ne ispunjava očekivanja, možete ga zamijeniti drugim, ekvivalentnim. Taj upit nam možete poslati na e-mail:  info@lilu.hr ogreške i pogrešno izvršene usluge preciznije su uređene odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Upute za povlačenje od ugovora

Pri online kupnji proizvoda ne možete fizički vidjeti artikle prije kupnje pa dopuštamo (unutar zakonskih okvira) mogućnost povlačenja iz ugovora. Budući da želimo da to učinite što je brže moguće i bez komplikacija, pripremili smo kratki popis na što trebate obratiti pažnju kada izvšravate kupnju na udaljenost:

  • pažljivo otvorite embalažu i držite ju u nepromijenjenom stanju sve dok ne budete potpuno uvjereni da je artikl prikladan,
  • prilikom kupnje odjeće, krevetnine i kupaćih kostima, provjerite odgovarajuću veličinu uspoređivanjem druge odjeće (ne na goloj koži),
  • pri rukovanju artiklom mogu nastati oštećenja i ogrebotine, posebice artikli s lakiranim površinama,
  • nehotično uklanjanje zaštitne folije i materijala može dovesti do oštećenja proizvoda,
  • ne otvarajte stavke koje imaju sigurnosni pečat,
  • vidljivi tragovi uporabe (prašina, kosa, ogrebotine, mrlje, prljavština) nisu prikladni za povlačenje iz ugovora jer su higijenski neugodni (osobna njega i skrb u kući),
  • vidljivi tragovi montaže (korišteni vodiči, ugrađene ogrebotine) su oštećenja uzrokovana ugradnjom aparata. Nemojte instalirati uređaje dok ne budete sigurni da ispunjava vaše zahtjeve,
  • otvoreni higijenski pribor (aparati za masažu, proizvodi za mršavljenje, četkice za zube) su vakuumski pakirani za osobnu uporabu. Otvoreni su higijensko neugodni i treba ih odbaciti ili zamijeniti novima.

Artikli kupljeni na daljinu nisu namijenjeni za korištenje tijekom razdoblja dospijeća za povlačenje iz ugovora.

Mogućnost povlačenja iz ugovora namijenjena je povlačenju iz kupnje ukoliko vam prilikom otvaranja artikla i njegovom pregledu ne odgovara ili su vaša očekivanja bila pogrešna. Ove preporuke se ne primjenjuju ako je predmet neispravan ili ne radi u trenutku kupnje -> u ovom slučaju  možete proizvod reklamirati

Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje vrijednosti posljedica ponašanja koje nije strogo potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe.

Obrada oštećenih pošiljka (naknada)

Ako primijetite da je artikl ili paket fizički oštećen u trenutku prihvaćanja pošiljke, u njemu fali sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, morate pokrenuti postupak naknade kod Pošte Hrvatske. To učinite tako da paket pošaljete na poštu čim primijetite štetu ili najkasnije u roku od 15 dana od primitka paketa. Obavijestit ćete poštansko osoblje da se mora ispuniti Zapisnik o oštećenom poštanskom obrascu, a zatim ćete ga i potpisati. Zajedno ćemo s Poštom Slovenije osigurati da se naknada riješi u najkraćem mogućem roku.

Stvarna pogreška

Kada je pogreška stvarna? Osobito gdje:

  • proizvod nema svojstva koja dopuštaju njegovo normalno korištenje
  • proizvod koji ne odgovara modelu se isporučuje kupcu, osim modela prikazanih zbog obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se s drugim, besprijekornim predmetom istog tipa, kao i s deklaracijama ili naznakama proizvođača na samom predmetu.

Kako mogu priznati stvarnu pogrešku?

Kupac nas mora obavijestiti o svakoj materijalnoj pogrešci zajedno s točnim opisom toga i na svoj trošak unutar zakonskog roka. U isto vrijeme, kupac nam omogućuje pregled artikla.

U kojim slučajevima mogu podnijeti žalbu na stvarnu pogrešku?

U slučajevima kada roba nema jamstvo, potrebno ju je dostaviti u zakonski propisanim rokovima.

Pravo na prijavu stvarnih pogrešaka preciznije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Besplatan povratak u 365 dana

Slijedi opis općih uvjeta besplatnog povrata, pravo koje kupac može iskoristiti u roku od 365 dana od kupnje, tj. čak i nakon zakonskog roka od 14 dana za povrat.

Primjenjuju se sljedeći uvjeti:

  • vraćeni predmet mora biti u originalnom pakiranju. Možete otvoriti ambalažu kako biste provjerili kvalitetu robe, ali na način da se i dalje može koristiti.
  • vraćeni proizvod ne smije se koristiti, prati ili koristiti na bilo koji drugi način; npr. sastavljeni u slučaju komada namještaja. Prigovori nakon pranja, na primjer posteljina, ručnici ili drugi tekstil ne mogu se podnositi, stoga pažljivo pregledajte proizvod prije pranja.
  • proizvod mora biti neoštećen, bez nedostataka. Ako proizvod ima tvorničku grešku, ostvaruju se prava koja proizlaze iz materijalne (stvarne) greške, koja su opisana u Općim uvjetima i Pravilima povrata.
  • vraćeni proizvod mora biti u istom stanju u kojem ste ga dobili;
  • Povrat proizvoda jamčimo uz prethodni dogovor uz našu podršku koja će vam pružiti upute za preuzimanje paketa od strane kurirske službe.
  • rok za preuzimanje proizvoda koji vraćate je do 14 radnih dana od obavijesti o vraćanju, ako s kupcem nije drugačije ugovoreno;

Jamstvo 101 noć

Istraživanja pokazuju da ljudskom tijelu trebaju i do 4 tjedna da se navikne na novi krevet ili novi madrac. Zbog toga smo vam odlučili ponuditi posebno jamstvo pri kupnji madraca ili boxspring kreveta na Lilu.hr. Krevet ili madrac moći ćete testirati 101 noć i vratiti ga u slučaju da vam ne odgovara.

Primjenjuju se sljedeći uvjeti:

  • Vraćeni proizvod ne smije imati vidljive znakove uporabe ili oštećenja;
  • Proizvod mora biti neoštećen, bez nedostataka;
  • Vraćeni proizvod mora biti u istom stanju u kojem ste ga dobili;
  • Jamstvo se odnosi na fizičke osobe;
  • Povratak vrši kupac o svom trošku u roku od 101 dana od primitka proizvoda na adresu skladišta 10DX GROUP d.o.o, uz prethodni dogovor uz podršku tvrtke.

Garancija

Proizvođač je dužan, u skladu sa zakonom, osigurati kupcu jamstvo za pravilan rad kupljene robe. Kupac može zatražiti jamstvo izravno od proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisnog centra. Kupac može izvršiti jamstvo s jamstvenim listom i računom prodavača. Proizvođač je obvezan obaviti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, inače će se proizvod zamijeniti drugim, ekvivalentnim i besprijekornim artiklom.  

Kupac također može izvršiti jamstvo kod prodavatelja, ali i u tom slučaju vrijedi odredba iz prethodnog stavka.

Prijenos robe u jamstvo obavlja se u skladu s uvjetima koje je proizvođač naveo na jamstvenom listu, kupac nema nikakve troškove.

Ako želite vratiti pošiljku na naš  trošak, to možete učiniti tako da se nam javite telefonom ili putem e-maila info@lilu.hr. U skladu s ovim ugovorom, poslat ćemo vam dostavljača na vašu adresu kako bismo preuzeli pošiljku.

Pažnja: drugačiji način povrata na troškove Lilu.hr nije moguć.

Povrat proizvoda za pravne osobe

Ako želite račun na tvrtku, prihvaćate uvjete poslovanja koji se odnose na tvrtke. Glavna razlika je u mogućnosti odustajanja od ugovora: Tvrtkama, obrtnicima i drugim pravnim osobama dopuštamo vraćanje pošiljka artikla pod jamstvenim uvjetima. Navedene organizacije nemaju mogućnost odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka članka, bez navođenja razloga za odluku kao što je to slučaj s potrošačima (fizičkim osobama). Svaki povrat će se tretirati pojedinačno, a mi ćemo pokušati ispuniti kriterije dobavljača. Kada ispunjavate uvjete za povrat artikala, možete upotrijebiti zamjenu za drugi artikl po vašem izboru (koji je isti ili skuplji). Na žalost, povrat novca nije moguć. Za kupnju koju izvršavaju pravne osobe, Opći uvjeti poslovanja su također podložni istim, osim prije navedenih opcija odstupanja od ugovora.

Na Lilu koristimo kolačiće kako bismo osigurali najbolje iskustvo kupovine. Bez brige, ne debljaju :)
You have successfully subscribed!
This email has been registered
ico-collapse
0
Zadnje pogledano
ic-cross-line-top
Top
ic-expand
ic-cross-line-top