Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti online trgovine Lilu.hr sastavljeni su u skladu sa  Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB2), na temelju preporuka Gospodarske komore Slovenije  i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.

Od 1. siječnja 2019. godine, tvrtka 10DX GROUP d. o. o., pružatelj usluga e-trgovine (u daljnjem tekstu "pružatelj"), upravlja online trgovinom Lilu.hr (u daljnjem tekstu "trgovina" ili "lilu.hr ").

Prilikom prijave na lilu.hr  posjetitelj dobiva svoje korisničko ime koje je identično njegovoj e-mail adresi te svoju lozinku. Korisničko ime i lozinka korisnika se nedvosmisleno određuju i povezuju s unesenim podacima. Uz potvrđenu registraciju putem e-maila, posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Ukoliko u bilo kojem trenutku korisnik želi zamijeniti svoju e-mail adresu s drugom, mora pritom poslati zahtjev na info@lilu.hr Promjena adrese e-pošte bit će izvedena isti ili najkasnije sljedeći radni dan, o čemu će korisnik biti obaviješten putem e-maila. Opći uvjeti poslovanja odnose se na poslovanje Lilu.hr, prava korisnika i poslovni odnos između pružatelja i kupca.

Dostupnost informacija

(sažetak zakonodavstva)

Ponuditelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije:

  • a) identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj),
  • b) kontaktne informacije koje omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e- pošta, telefon),
  • c) bitne karakteristike proizvoda ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
  • d) dostupnost artikala (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web lokaciji treba biti dostupna u razumnom roku),
  • e) uvjete isporuke artikala ili usluga (način, mjesto i rok isporuke),
  • f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno utvrđene te mora biti prikazano da li već sadrže poreze i troškove prijevoza,
  • g) način plaćanja i isporuke,
  • h) vremensku valjanost ponude,
  • i) rok u kojem je još uvijek moguće povući se iz ugovora i uvjete za povlačenje, pa tako i ako te koliko mora kupac platiti odstupanje od ugovora,
  • j) objašnjenje postupka u slučaju pritužbe, uključujući sve podatke za kontakt osobe ili odjel za korisničku podršku.

Ponuda artikala

Zbog prirode online poslovanja se ponuda lilu.hr ažurira i mijenja. Boja proizvoda se može razlikovati od fizičkih predmeta u odnosu na boje, koje su na fotografijama.

Cijene su predstavljene kao web cijene koje se odnose na online kupnju u slučaju 100% plaćanja gotovinom ili bankovnom transakcijom na tekućem računu.

Ako se, unatoč naporima pružatelja usluga na stranici web trgovine objavi pogrešna cijena, pogotovo ako se to značajno razlikuje od opće prihvaćenih cijena, ili ako je zbog "sistemskih grešaka" došlo do "0" ili "1" kuna, davatelj usluge nije obvezan isporučiti robu nakon pogrešne cijene, ali može ponuditi pravu cijenu. U tom slučaju kupac može ili ostati u svojoj namjeri da kupi robu ili se povući iz kupnje.

Popusti

U kategoriji popusti možete vidjeti na jednom mjestu, u kojim prodajnim akcijama možete sudjelovati u slučaju da se odlučite za naručivanje proizvoda kod nas.

Svi proizvodi iz naše trgovine mogu biti uključeni u akciju koja traje do određenog roka – brojač možete naći ispod artikla koji je sniženi.

Outlet

U kategoriji OUTLET možete vidjeti isključivo sve komplete na jednom mjestu. Kompleti se mogu sastojati od dva ili više proizvoda s naše web stranice. Kompleti su sastavljeni od različitih kombinacija proizvoda iz različitih kategorija i/ili potkategorija.

Pogodnost kompleta se prikazuje kupcu po sniženoj cijeni koja vrijedi do povlačenja s web stranice.

Načini plaćanja

Davatelj usluga nudi sljedeće načine plaćanja:

  • s gotovinom u trenutku preuzimanja (primjenjuje se web cijena)*,
  • prijenosom na račun upravitelju Lilu.hr – 10DX GROUP d. o. o. prema ponudi/predračunu (primjenjuje se web cijena),
  • putem sistema PayPal

*Za pojedinačne narudžbe zadržavamo pravo na zahtjev za plaćanje bankovnom doznakom na račun upravitelja Lilu.hr, 10DX GROUP d. o. o.  (nakon ponude/predračuna, gdje još uvijek vrijedi redovna cijena).

Ponuditelj usluge izdaje račun kupcu na trajnom mediju sa specificiranom analizom troškova i smjernicama kako odustati od kupnje te vratiti artikle, ako je to potrebno i moguće. Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka na računu i obavijestiti prodavatelja o mogućim greškama u roku od osam dana od dana primitka. Naknadni prigovori vezani uz pravilno izdavanje računa se ne priznaju.

Ugovor o kupnji (narudžba) pohranjuje se elektronički na poslužitelju davatelja usluga i dostupan je korisniku u bilo kojem trenutku na svom korisničkom profilu (Moj račun).

Cijene

Web cijena vrijedi za sve Lilu.hr korisnike. Registriranjem u online trgovinu Lilu.hr postat ćete korisnikom trgovine Lilu.hr. Sve cijene uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije.

Cijene su važeće u vrijeme dodjele ugovora  i nemaju unaprijed određenu valjanost.

Cijene se primjenjuju u slučaju plaćanja gore navedenim načinom plaćanja prema gore navedenim uvjetima.

Unatoč izvanrednim naporima da se osiguraju najnoviji i točniji podaci, moguće je da su informacije o cijenama netočne. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena stavke promijeni tijekom obrade narudžbe, pružatelj će omogućiti kupcu da se povuče iz kupnje, a istovremeno će ponuđač ponuditi kupcu rješenje koje će ići na obostrano zadovoljstvo.

Ako se, unatoč naporima pružatelja usluga na stranici web trgovine, objavi pogrešna cijena, pogotovo ako se to značajno razlikuje od opće prihvaćenih cijena, ili ako je zbog "sistemskih grešaka" došlo do "0" ili "1" kuna, davatelj usluge nije obvezan isporučiti robu nakon pogrešne cijene, ali može ponuditi pravu cijenu. U tom slučaju kupac može ili ostati u svojoj namjeri da kupi robu ili se povući iz kupnje.

Ugovor o kupoprodaji između pružatelja i kupca sklapa se u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu (kupac prima elektroničku poruku o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i primjenjuju se i na pružatelja i na kupca.

Popusti, promotivni kodovi itd. se ne zbrajaju.

Novac na računu Lilu.hr klijenta i sva uplaćena sredstva prema predračunima se ne naplaćuju.

Poklon bon Lilu.hr

Poklon bon je dokazani papir koji izdaje lilu.hr u gotovini ili računu u obliku dokumenta ili u elektroničkom obliku. Svaki poklon bon je označen jedinstvenim serijskim brojem, a tvrtka 10DX GROUP d. o. o. ga je dužna prihvatiti kao uplatu za robu prodanu u online trgovini Lilu.hr Prilikom kupnje poklon bona primjenjuju se isti uvjeti kao što je navedeno u Uvjetima poslovanja. Rok valjanosti poklon bona je 6 mjeseci od izdavanja bona, osim ako na bonu nije drugačije naznačeno.

Poklon bon se ne može zamijeniti gotovinom. Bon se može iskoristiti samo u punom iznosu. Ako je vrijednost kupnje viša od vrijednosti poklon bona, nositelj poklon bona mora nadoplatiti razliku. U slučaju da je vrijednost kupnje niža od vrijednosti bona, razlika se kupcu ne vraća. Korištenje poklon bona moguće je na dva načina:

  • uvođenjem jedinstvenog alfanumeričkog koda poklon bona u prvom koraku procesa kupnje u polje Unovči poklon bon; Poklon bon mora biti iskorišten od strane vlasnika unutar 6 mjeseci od datuma izdavanja, osim ako je na poklon bonu izričito drugačije navedeno.
  • Promotivni kod – Kod kupona; Promotivni kod, odnosno kod kupona donosi različite pogodnosti pri kupnji te je vremenski ograničen.

Kako mogu upotrijebiti promotivni kod?

Promotivni kod je riječ koju kao registrirani korisnik upišete u 1. koraku online kupnje. Nakon klika na Koristi kod kupona se jedan red niže otvara okvir u koji unosite trenutno važeći promocijski kod, a zatim kliknete na žuti gumb upotrijebi. Popust odnosno naknada će biti uvažena odmah nakon toga.

Pravila nagradnih igara

Definicije pojma

Organizator nagradne igre je 10DX GROUP d. o. o. Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u raspisanim nagradnim akcijama.

Dobitnici nagrada izabrani su slučajnom funkcijom računalnog odabira ili komisija organizatora.

Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i drugim dodjelama artikala ili bonova)

Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe koje su državljani Republike Hrvatske. Nagradnoj igri ne mogu prisustvovati osobe zaposlene kod organizatora nagradne igre i osobe zaposlene kod drugih pravnih osoba vezanima uz izvedbu ove nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. Osobe koje ne prihvaćaju pravila nagradne igre ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u nagradnoj igri.

Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri

Nema potrebe za kupovinom usluga ili proizvoda organizatora nagradne igre za sudjelovanje u nagradnoj igri.

Elektronsko izvlačenje dobitnika nagrade

Svi sudionici nagradne igre mogu sudjelovati u izvlačenju. Jedan sudionik može sudjelovati samo jednom u izvlačenju. Rezultat izvlačenja je konačan. Žalba nije moguća. Pobjednik će biti obaviješten e-mailom o primitku i načinu primitka nagrade.

Obveze dobitnika

Nagradu nije moguće isplatiti u gotovini i ne može se zamijeniti za neki drugi artikl.

Dobitnik nagrade je dužan organizatoru nagradne igre u pisanom obliku (e-mail) proslijediti svoje osobne podatke - ime, prezime, adresu, e-mail adresu i telefon te porezni broj, sve u roku od dva dana od primitka obavijesti da je dobitnik nagrade.

Plaćanje svih poreza od nagrada (uključujući PDV) je odgovornost organizatora. Organizator će dobitnicima nagrade poslati potvrdu sukladno zakonom o porezu na dohodak i politici dostave podataka za obračun poreza na dohodak. Dobitnik je dužan prijaviti vrijednost nagrade radi izračuna poreza na dohodak. Nakon primitka nagrade dobitnik je dužan ispuniti izjavu o preuzimanju nagrade. Organizator nije odgovoran za bilo kakve poreze koji mogu nastati u vezi s bilo kojom drugom nagradom. Ukoliko dobitnik ne ispuni sve obveze, smatra se, da dobitnik ne želi prihvatiti nagradu te je tako organizator, u odnosu na dobitnika, oslobođen svih obveza te nagradne igre i ima pravo raspolagati nagradom za bilo koju drugu svrhu. Nagrade nisu prenosive.

Ako organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka kada pobjednik pošalje obavijest da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (npr.: dobitnik izjavljuje da ne želi prihvatiti nagradu, adresa ili e-pošta je nepotpuna ili netočna, itd.) ne dobi sve potrebne informacije i izjavu da želi prihvatiti nagradu, smatra se da dobitnik nagradu ne želi prihvatiti pa je tako organizator oslobođen svih obveza iz ove nagradne igre u odnosu na dobitnika i ima pravo raspolagati nagradom u bilo koje druge svrhe.

Zaštita osobnih podataka

Organizator nagradne igre štiti sve osobne podatke koje dobije od sudionika prilikom izvršenja nagradne igre u skladu s propisima kojima se uređuje zaštita osobnih podataka. Organizator može koristiti osobne podatke dobivene od sudionika isključivo u svrhu za koju su dobiveni. Sudionik nagradne igre je suglasan da mu organizator može poslati obavijesti o ponudi organizatora. Sudionik odnosno njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u bilo koje vrijeme opozvati svoj pristanak na korištenje osobnih podataka dobivenih u nagradnoj igri za potrebe izravnog marketinga. Organizator nagradne igre ima pravo organizirati dodjelu nagrade kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta korištenje svog imena i adrese u audio, foto i video materijalu organizatora nagradne igre. Dobitnik dozvoljava organizatoru nagradne igre objavljanje osobnih podataka javnosti in na internetu s namjerom informiranja o rezultatima biranja pobjednika i preuzimanja nagrade.

Objava pravila nagradne igre

Sudionici nagradnog natječaja slanjem svojih podataka putem obrasca unosa na ovoj stranici se slažu da su upoznati s pravilima i obvezuju se da će se pridržavati pravila nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili dvosmislenosti, ova pravila se smatraju primarnima u odnosu na bilo koje druge publikacije, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.

Postupak kupnje

Opis i tehnički prikaz procesa zaključivanja ugovora.

1.) Proizvod dodajte u košaricu odabirom gumba »Dodaj u košaricu«

2.) Pojavit će se skočni prozor u kojem odaberete »Idi u košaricu«

3.) Nakon što ste proizvod dodali u košaricu, odaberite »Nastavi na blagajnu«

4.) Pojave se polja za unos adrese za slanje i odabir vrste plaćanja. Nakon unosa podataka odaberite »Završi narudžbu«.

Opis statusa

  1. Narudžba prihvaćena Nakon izdane narudžbe kupac preko svoje e-pošte prima obavijest da je narudžba prihvaćena. Kupcu su na web stranici ponuditelja dostupne detaljne informacije o statusu i sadržaju narudžbe.
  2. Narudžba je potvrđena Ponuditelj narudžbu pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala te narudžbu potvrđuje ili je s razlogom odbija. Da bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke, pružatelj usluga može pozvati korisnika na njegov kontaktni broj.  Prilikom nabave robe koju pružatelj nema u zalihama u vlastitom skladištu, pružatelj usluge je strogo vezan za isporuku od strane ponuditeljovog dobavljača i vrijeme u kojem dobavljač ponuditelja može isporučiti robu ponuditelju. Kupac putem e-maila obavještava kupca o ažurnim informacijama koje se odnose na isporuku robe.  Ako je rok isporuke vrlo dugačak i kupac ne želi čekati, kupac može o tome obavijestiti ponuditelja koji će ukloniti predmet iz narudžbe i vratiti eventualna uplaćena sredstva kupcu, ili druge artikle iz narudžbe po izboru kupca, ili dostavljene robe ili otkazati cijelu narudžbu. Ako dobavljač ne potvrdi dostupnost naručenih artikala ponuditelju najkasnije tri mjeseca nakon datuma dodjele, ponuditelj može odbiti narudžbu od kupca na temelju toga što roba nije dostupna. Na dan odbijanja narudžba kupca istječe tj. prestane valjati. Ponuditelj ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi nastala zbog dužeg roka isporuke ili zbog nedostavljanja robe koju pružatelj usluga ne posjeduje u vlastitom skladištu.
  3. Roba je otpremljena

Ponuditelj u dogovorenom roku robu pripremi i pošalje.

U slučaju da kupac odluči otkazati narudžbu, mora nas o tome odmah obavijestiti na telefonski broj korisničke podrške ili putem e-maila info@lilu.hr . Ako je narudžba već isporučena, kupac može odbiti isporuku usluge dostave. U slučaju osobnog preuzimanja (kada je roba spremna za preuzimanje), kupac također može objaviti svoju želju za otkazom narudžbe putem gore navedenog telefonskog broja ili e-maila.

Opis tehničkih postupaka za utvrđivanje i ispravljanje pogrešaka prije izdajanja narudžbe

Kupac provjerava pravilnost narudžbe prije slanja narudžbe. Osiguran mu je pregled cjelokupnog sadržaja narudžbe, uključujući i količinu i cijenu, te ispravak mogućih pogrešaka klikom na »Košarica« ​​- »Pregled košarice«. Nakon primitka narudžbe kupac na navedeni e-mail dobiva potvrdu i ispis narudžbe. Kupca pozivamo da nam odgovorom na poruku pošalje bilo kakve izmjene, komentare, itd…

Kupnja za pravne osobe

Tvrtkama, obrtnicima i drugim pravnim osobama dopuštamo da vrate pošiljku artikala pod jamstvenim uvjetima. Navedene organizacije nemaju mogućnost odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka robe, bez potrebe za navođenjem razloga za svoju odluku, kao što je to slučaj kod potrošača (fizičkih osoba). Svaki povrat će se tretirati pojedinačno te ćemo pokušati ispuniti kriterije dobavljača. Ako imate pravo na povrat novca, možete koristiti zamjenu za drugu artikl po vašem izboru (koji je iste cijene ili skuplji). Nažalost, povrat novca nije moguć. Online trgovina Lilu.hr nije namijenjena samo fizičnim osobama, već i poslovnim korisnicima.

Postupak kupnje je potpuno isti, jedino što se razlikuje je da unesete podatke o tvrtki i važeći porezni broj prilikom odabira načina plaćanja »detalji plaćanja« (korak 2). Ako želite račun na tvrtku, prihvaćate uvjete poslovanja koji se odnose na tvrtke.

Pravo na povlačnje potrošača od ugovora

Potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizičke osobe koje kupuju robu u druge svrhe osim za vlastitu djelatnost) ima pravo priopćiti tvrtki u roku od 14 dana od primitka robe (na mail info@lilu.hr) da se želi povući iz ugovora bez da mu treba dati razlog za svoju odluku. Rok početka se računa jedan dan nakon datuma preuzimanja. Jedini trošak koji se potrošaču naplaćuje u vezi s odstupanjem od ugovora je trošak isporuke (otpremanja) robe, koji se obračunava prema cjeniku usluga dostave (Pošta Hrvatske i ovisi o tome je li u pitanju pošiljka/paket/teret). Roba se mora vratiti prodavaču najkasnije 14 dana nakon slanja otkazane obavijesti o ugovoru (kupnje). Ako je potrošač već počeo koristiti proizvod ili ga je otvorio ili sastavio određenu komponentu za tehničke proizvode, onda otkazivanje ugovora više nije moguće.

U slučaju ugovora o prodaji, poduzeće može zadržati otplatu primljenih uplata sve dok se vraćena roba ne vrati ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je roba poslana natrag, osim ako tvrtka sama nudi mogućnost da vrati vraćenu robu. Primljena roba mora biti vraćena neoštećena i nepromijenjena, osim ako je roba bila uništena, neispravna, izgubljena ili njena količina smanjena, bez da je bila u dodiru s potrošačem. Proizvođač artikla propisuje i  njegovu originalnu ambalažu (sukladno članku 36. Zakona o zaštiti potrošača). Budući da je ambalaža sastavni dio artikla, ona bi također trebala biti zatvorena kako je i bila u izvornom stanju u trenutku primitka proizvoda (tj. neoštećena i nepromijenjena). U slučaju povlačenja iz ugovora u kojem su korištena sredstva sa Lilu.hr računa ili promotivnog koda, ta se sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se (uplaćeni iznos se vraća), a sredstva se ne vraćaju na Lilu.hr račun - osim u slučaju, ako je korišten Lilu.hr poklon bon; on se smatra sredstvom plaćanja i nakon odstupanja od ugovora se vraća Lilu.hr korisničkom računu, a uplaćeni iznos se vraća na IBAN korisnika.

Povrat uplata izvršit će se što je prije moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odstupanju od ugovora. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravovremenost povrata i osigurala evidencija plaćanja, povrat uplate kupcu vrši se isključivo prijenosom na njegov transakcijski račun. Novčanu uplatu ne možete vratiti!

Povrat robe primljene u poduzeće u roku za povlačenje iz ugovora smatrat će se obavijesti o povlačenju.

Mogućnost odustajanja od ugovora ne vrijedi za progamsku opremu, audio i video medije ili ako je potrošač otvorio zaštitni pečat.

U iznimnim slučajevima, kada se artikli ne vraćaju prema ZZP-a, možemo potrošaču ponuditi kupnju artikla s odgovarajućom naknadom, koja se određuje zapisom u vrijeme otplate. Otkup sa smanjenom vrijednošću uzima se u obzir kada to potrošač potvrdi e-poštom. Potrošač koristi tu otkupninu isključivo prilikom naručivanja drugog artikla iste ili veće vrijednosti.

Jamstvo

Artikli imaju jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uzimajući u obzir upute na jamstvenom listu i prilikom podnošenja računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu.

Informacije o jamstvu također se nalaze na stranici prezentacije proizvoda. Ako nema informacije o jamstvu, artikl nema jamstvo ili podaci nisu poznati u ovom trenutku. U tom slučaju kupac može kontaktirati pružatelja usluga koji će pružiti ažurne informacije.

Stvarna pogreška

Što se smatra pogreškom kod artikla? Pogreškom se smatra kad:

  • artikl nema svojstva koja mu dopuštaju normalno korištenje
  • se kupcu isporuči artikl koji ne odgovara modelu, osim modela prikazanih zbog obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se s drugim, savršenim predmetom istog tipa, kao i s deklaracijama ili naznakama proizvođača na samom predmetu.

Kako se dolazi do stvarne pogreške?

Kupac nas mora obavijestiti o svakoj materijalnoj pogreški zajedno s točnim opisom iste i na svoj trošak unutar zakonskog roka. U isto vrijeme, kupac nam omogućuje pregled artikla.

U kojim slučajevima mogu podnijeti žalbu na stvarnu pogrešku?

U slučajevima kada roba nema jamstvo. Potrebno ju je izvršiti u zakonsko predpisanim rokovima.

Vraćeni artikli

Vraćeni artikli su artikli koji su bili vraćeni u Lilu.hr i imaju nedostatke (oštećeno pakiranje, ogrebotine na kućištu i sl.). Vrsta kvara ili stanje artikla napisano je na pojedinačnom artiklu i na računu.

Provjerom vraćenih artikala jamčimo njihov besprijekoran rad.

Iz tog razloga se mijenja i jamstveno razdoblje, koje se također piše za svaki artikl u kategoriji "Povratni artikli" i također je naznačeno na računu.

Artikli koji su kategorizirani kao "vraćene artikli" ne mogu se vratiti i zamijeniti istim novim artiklom bez dodatnih troškova, ali je moguća zamjena za isti ili drugi artikl iste vrijednosti (ili uz dodatnu naknadu). U slučaju neispravnosti artikla, kupac ima pravo odustati od ugovora u istim rokovima koji vrijede za sve artikle ili jamstvene popravke.

Dostava

Cijena poštarine je 30kn bez obzira na broj paketa naručenih po jednoj narudžbi.

Ponuditelj će isporučiti robu ili uslugu u dogovorenom roku.

Ugovorni partner za isporuku pošiljki je GLS Slovenija ili DHL International, ali davatelj usluga zadržava pravo odabira druge usluge isporuke ako će to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

Zaštita osobnih podataka

Ponuditelj se obvezuje trajno zaštititi sve osobne podatke korisnika.

Davatelj usluga na neodređeno vrijeme pohranjuje IP adrese svih posjetitelja Lilu.hr , a kod  registriranih članova također: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adresu dostave, zemlju prebivališta, vrijeme i datum registracije i arhivu komunikacije s pružateljem usluga.

Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije.

Ni u kom slučaju se podaci o korisniku neće predavati neovlaštenim osobama.

Kako bi zaštitio osobne podatke, korisnik je također odgovoran sigurnost svog korisničkog imena i lozinke i odgovarajuću softversku (antivirusnu) zaštitu svog računala.

Komunikacija

Ponuditelj će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se taj korisnik izričito ne protivi.

E-poruke za oglašavanje sadržavat će sljedeće komponente:

  • jasno i nedvoumno označit će se kao oglasne poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
  • razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, uvjeti za sudjelovanje u njima bit će jasno definirani,
  • način otkazivanja pretplate na primanje oglasnih poruka bit će jasno prikazan,
  • ponuditelj usluga izričito će poštivati ​​želju korisnika u slučaju da ne želi primati reklamne poruke.

Recenzije/komentari korisnika

Korisničke recenzije, komentari i recenzije proizvoda koje su napisali kupci dio su funkcionalnosti trgovine koje su namijenjene zajednici korisnika. Ponuditelj dopušta da mišljenje bude napisano od strane bilo kojeg registriranog korisnika trgovine, a prije konačnog objavljivanja, ponuditelj usluga će ga pregledati. Davatelj usluga neće objaviti mišljenja ili doprinose koji su na bilo koji način uvredljivi ili ne nude pogodnosti drugim korisnicima i posjetiteljima prema mišljenju davatelja usluga.

Slanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja i omogućuje ponuditelju da objavi dio ili cijeli tekst u svim elektroničkim i drugim medijima. Ponuditelj ima pravo koristiti sadržaj u određenom vremenskom roku i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu pružatelja usluge, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. U isto vrijeme, autor mišljenja izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalna i moralna prava za pisana mišljenja i komentare te da se ta prava prenose na pružatelja usluga na neisključiv i vremenski ograničen način.

Zaštita djece i maloljetnika

Reklamne poruke bit će jasno vidljive (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će prikladna za njihovu dob i neće iskoristiti povjerenje djeteta, nedostatak iskustva ili osjećaj lojalnosti.

Ponuditelj ne smije prihvatiti narudžbu osobe koju ne poznaje ili sumnja da je dijete, bez izričitog dopuštenja svojih roditelja ili skrbnika. Ponuditelj usluga ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu bez izričitog dopuštenja njihovih roditelja ili skrbnika. Slično tome, ponuditelj usluga ne smije izdavati podatke od djece trećoj strani, osim roditelja ili skrbnika.

Ponuditelj usluga ne smije nuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koje su štetne za djecu.

Kodeks ponašanja

Kao online trgovci pridržavamo se visokih standarda rukovanja narudžbama, povrata robe i pritužbi naših kupaca. Sukladno članku 7. šeste alineje ZEPT-a, izjavljujemo da nismo potpisnik ili član kodeksa ponašanja online trgovaca.

Odrješenje odgovornosti

Davatelj usluga čini sve kako bi osigurao ažurnost i točnost informacija objavljenih na njegovim stranicama. Ipak, karakteristike artikala, rok isporuke ili cijena mogu se tako brzo promijeniti da pružatelj usluga ne uspije ispraviti sve podatke na web stranicama. U tom slučaju kupac će obavijestiti kupca o promjenama i dopustiti mu da se povuče iz narudžbe ili da zamijeni naručeni proizvod.

Ponuditelj usluga nije odgovoran za sadržaj mišljenja o artiklima koje su napisali posjetitelji. Ponuditelj objave najprije preispituje i odbacuje one koje sadrže očigledne laži, dovode u zabludu ili su uvredljive. Ponuditelj usluga nije odgovoran za informacije vezane uz mišljenja i isključen je iz bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija vezane uz mišljenja. 

Iako pružatelj usluga nastoji pružiti točne fotografije prodajnih predmeta, sve fotografije treba uzeti kao simbolične. Fotografije ne prikazuju značajke artikla. Isto vrijedi i za video prezentacije namijenjene boljem prikazu korištenja artikla kod kojih mogu biti uključeni ​​rekviziti koji ne pripadaju glavnom artiklu određene ponude objavljene na web stranici Lilu.hr.

Ponuditelj ima mogućnost odstupanja od kupnje samo ako je otkrivena jasna pogreška (članak 46. Zakona). Kao očita pogreška definiraju se bitne karakteristike predmeta i sve pogreške koje se obično u prometu ili namjeni stranaka smatraju za glavne, a pružatelj ih ne bi potvrdio ili zaključio ugovor u slučaju znanja.  Tu su uključene i očite pogreške u cijeni.

Ponuditelj zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način, bez obzira na razlog i bez prethodne najave.

Pritužbe i sporovi

Ponuditelj usluga poštuje primjenjivo zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Ponuditelj se trudi ispuniti svoju dužnost uspostavljanja djelotvornog sustava rješavanja pritužbi i identificirati osobu s kojom se, u slučaju poteškoća, kupac može povezati telefonom ili e-mailom. Postupak obrade pritužbe je povjerljiv.

Ponuditelj je svjestan da je bitna karakteristika potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješenja, nerazmjer između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova koji nastaju u samom rješavanju spora. To je ujedno i glavna prepreka za potrošača da ne pokrene spor pred sudom.  Stoga ponuditelj nastoji učiniti sve što je u njegovoj moći kako bi riješio bilo koji spor uz obostrani pristanak.

U skladu s pravnim normama, ne prepoznajemo bilo kojeg izvođača za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova kao odgovorne osobe za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju sporova potrošača. Lilu.hr , 10DX GROUP  d.o.o., dobavljač roba i usluga, osigurava internetsku trgovinu na području Slovenije te na svojoj internetskoj stranici objavljuje elektroničku vezu za Internetsku potrošačku platformu za rješavanje sporova na Internetu (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na linku OVDJE .

Na Lilu koristimo kolačiće kako bismo osigurali najbolje iskustvo kupovine. Bez brige, ne debljaju :)
You have successfully subscribed!
This email has been registered
ico-collapse
0
Zadnje pogledano
ic-cross-line-top
Top
ic-expand
ic-cross-line-top